ח"כ אשר: "היום כולם מודים שצדקנו שלא הפסקנו את הלימודים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אשר: "היום כולם מודים שצדקנו שלא הפסקנו את הלימודים"

    ח"כ יעקב אשר בשיחה עם 'קול חי': "הקורונה הותירה נזקים קשים במערכת החינוך הכללית, גם ברמה הלימודית וגם ברמה ההתנהגותית. אנחנו לא היינו מוכנים להפקיר את חינוך ילדינו, בהוראת רבותינו קיימנו לימודים לצד שמירת כללי הבריאות וכך נמשיך, כיום כולם מודים שצדקנו"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יעקב אשר מתייחס לפיטורי מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק ומשבח את המנכ"ל היוצא: "המנכ"ל היוצא של משרד החינוך, יגאל סלוביק, הוא אדם רציני ומקצועי, בתקופת הקורונה עבדתי מולו כשהיה בתפקידו במל"ל והתרשמתי ממנו לטובה. גם עם המנכלי"ת הנכנסת, דלית שטראובר, יש לנו היסטוריה חיובית מהעבר, זהו מינוי ראוי", אמר אשר בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר.

    עוד אמר אשר: "הקורונה הותירה נזקים קשים במערכת החינוך הכללית, גם ברמה הלימודית וגם ברמה ההתנהגותית. אנחנו לא היינו מוכנים להפקיר את חינוך ילדינו, בהוראת רבותינו קיימנו לימודים לצד שמירת כללי הבריאות וכך נמשיך, כיום כולם מודים שצדקנו".

    אשר תקף את ממשלת בנט: "אין מנהיגות אמיתית בממשלה הזו ולכן כל ההתנהלות בקורונה נראית כפי שהיא נראית. זו לא ממשלה, זה סטארט אפ שהצליח במקרה ואנחנו מקווים שהוא יסתיים במהרה".



    0 תגובות